ایثارگران حامی روحانی در کرمانشاه: 

درپی نارضایتی مکرر چند نفر از با تجربه های استانُ، شعبانی بازداشت و محاکمه شده و اینم شرح مفصل اولین جلسه دادگاه:

جناب آقای شعبانی:

چه سلامی چه علیکی؟

ما قبلش پیغام و پیام فرستادیم شما ج ندادی سیگنالت نرسید. تا کارو به دادگاه کشاندی.

نمی دانستی حالته می گیریم؟

آقای محترم بیا گوش بده و بکش کنار. خیالت را حت تا زنده باشی و این وضع باشه محکومی. اینم دلیلاش:

1- زنده بودن: شما چرا زنده اید؟ چرا زنده خواهید بود؟ و اصلا چرا بدنیا آمده اید؟ چون اگر شما نبودید خیلی از مشکلات ما به وجود نمی آمد.

2- ستاد روحانی:جناب شعبانی! به چه حقی ما را که سالها تجربه بیانیه نوشتن و گردهمائی و روزنامه نگاری و به طور کلی تجربه سیاسی داریم، جا گذاشتید. هنوز یک هفته بیشتر از آغاز تبلیغات انتخابات که نگذشته بود ما داشتیم فکر می کردیم و نزدیک بود به نتیجه برسیم که کدام گزینه خوب است و از تداوم این 8 سال طلائی اخیر جلوگیری می کند. که شما یک هو پیدا شدید و ستاد زدید.

اون هم برای کی؟

برای روحانی که بعدا پیروز شد؟

 حالا برای قالیباف یا رضایی می زدید نامرد روزگاریم اگر چیزی می گفتیم (البته به شرطی که اون طرف شما پیروز نمی شدن ها "گفته باشیم" وگرنه همین آش بود و همین کاسه)

شما عجله کردید. ما هااااااااااااااااااا نوک زبانمان بود که بگیم روحانی و یک هو شما گفتیدش!!!!

 این انصافه؟

اگر شما ستاد نمی زدید خوب ممکن بود ما در نهایت حمایت کنیم و آن موقع ممکن بود ما پیروز بشیم و آن وقت ما می شدیم شعبانی و همه می آمدند و دخیل می بستند به ما برای پست و مقام.

آه چه کیفی داره (عمو محمودی براات نسازه نان بر مزاحم )

آخه با انصاف! ما هم آدمیم. ما هم این همه فعالیت کردیم که کسی بشیم که بهمان دخیل ببندند. این درسته؟

حالا کو تا 8 سال دیگه اونم درست تشخیص بدیم یا ندیم. این دفعه نزدیک بود هااااااااااااا!

اصلا بماند که شما قبلا در یک حرکت زیره به زیره شده اید عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه!

ناقلا! باید بگی از کجا می دانستی؟ بگو از کجا می دانستی روحانی رای میاره؟

هاااا؟

-   شعبانی: ببخشید دیگه ستاد نمی زنم.

-   اونا:کوره مه اینه می شناسم. اییی .....

-  یکی دیگه از اونا: ستاد می زنی برا من؟؟؟ یک "بعد از ستاد"ی برات بزنم که ستاد قالیباف و رضایی و جلیلی از توش درآد!

3- مزاحمت تلفنی: جناب شعبانی! شما چه حقی داشتید که در ستاد و آن موقع که شما و چند نفر دیگر در خیابان پوستر پخش می کردید و در حال یارگیری و غیره در تمام شهرستان ها بودید مزاحم ما می شدید و زنگ می زدید. شما باید بدانید که وقتی یک نفر چند بار جواب نمی دهد یعنی نمی خواد جواب بدهد.

خوب حتما دلیلی دارد.حالا تا بعدا که خودش می آید در خانه تان.

4-  10 درصدی: جناب شعبانی خان! دلیل محکم ما این است که در انتخابات مجلس رای نیاورده ای. پس تاثیری در آرای روحانی نداشته ای.

 اصلا شما و امثال شما تاثیری نداشته ای.

 هرچی بوده و خواهد بود ما بودیم و ما بودیم و..........خوب همون ما بودیم و البته اگر کسی بوده مال ما بوده و شما هم اگر بودید هستید که مال ما باشید و ما بودیم.

و نیز شما حاجی شعبانی خان هیی نبودییییییید!

اگر امثال شما ها نبودید حداقل شاید روحانی یه حدود 10 درصدی کم می آورد اونوقت می رفت دور دوم و ما در دور دوم مثل سال 84 کولاک می کردیم چجوری؟ آه باقلوا. باور نداری؟ انتخابات 84 را یادت نیست؟

بجان عمو علیمرای 2 تا بیانیه دادیم. توپ!

خوب قضیه تمام شد. نشد؟

-   مثلا شعبانی(می خواهد کولاک کند و انتحاری حرف بزند): شما ها که در دور اول مانع پیروزی هاشمی شدید در دور دوم هم زدیدش زمین!

-   اونا: حرف نزن یه کودتای درون استانی راه میندازم برات مستقیم بری پیش ممد مرسی؟ 10 تا میدان التحریر درگاراژ درس بکنن نتانن بیارنت بیرون؟

-  شعبانی: فقط ولم بکنین دیگه کاری به کار کسی ندارم از کرمانشاه میرم.(عین جمله ممد مرسی به کودتاچیان به جای کرمانشاه بخوانید مصر)

-   اونا: (به تندی) حرف نزن!!!!!(با اخم)

سکوت شعبانی

-   بازم اونا: شما که مجلس رای نیاوردی درسته؟

-   شعبانی: درسته.

-   اونا:  پس فقط حداکثر 10درصد تاثیر داشتی؟

-   شعبانی: اگه شما می فرمائید بله.

-  اونا:  پس دیدی مانع از کولاک ما در دور دوم شدی ما حداقل تا دور دوم که به یه نتیجه ای می رسیدیم. یعنی می خواهی بگی نمی رسیدیم؟ نان بر؟

پس از چند دقیقه تنفس

وکیل مدافع شعبانی نفس نفس زنان به دادگاه رسید.

-  وکیل مدافع! شعبانی: عالیجناب اعتراض دارم.

-  عالیجنابان (با چشمک):وارد است.(نگفته هنوز)

-  وکیل مدافع شعبانی: ایشان یه دیدارهایی هم داشته قربان؟

-  اونا: هاوهاو پس نگو پس کاکم ادامه داده؟

-  اونا: باکی؟!(با تعجب)

-  وکیل مدافع شعبانی: با چپ و راست و بالا و پائین و ...... خواجه حافظ شیرازی و شامی کرماشانی و علگ آقا ویس و .... مردی و زنی(مرده و زنده)!

-   اونا: هاو هاو!

شعبانی: بابا من می خوام تند نرم. بهم گفتن تند بری پلیس جریمه ات میکنه، تازه روحانی و بعقیه هم از من یواش تر می رن.

-   اونا: حرف نزن.  زانتیا زیر پاته دنده یک میری؟ سویچه بده زود. ببین مثل ۸ سال پیش چپ به ۲۰۰۰کیلومتر اون ورتر راستش می کنیم یانه؟

-    شعبانی: کوره آقای قاضی وه خاطر  خودا  ..............................آقای قاضی........

خودشه بفرستین قاهره پیش "ممد مرسی" فعلانم ستادشه ببندید ادامه رسیدگی جلسه بعد اعضای هیئت منصفه هم چند تا بیانیه جدید علیهش حاضر کنین 

 

(منتظر سیل تهمت های برخی از عزیزان هستیم از قبیل: بی مزه بود - پاچه خواریم - برا مقامه- فلانه به مانه و ...... نقد درست که کم گیر میاد فرستادین مخلصیم)

طنز سیاسی